کوچک کردن پا

پیکرتراشی برای کوچک کردن پا

کوچک کردن پا : تناسب اجزای بدن با یکدیگر بسیار مهم است و اگر بخشی بدن دارای چربی انباشته شده باشد، زیبایی تمام بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

حتماً شما نیز فردی را دیده اید که در یک ناحیه خاص از بدن دچار چربی انباشته شده است.

برخی از افراد بالاتنه خوب و متناسبی دارند ولی از چربی پا رنج می برند و به دنبال روشی برای از بین بردن چربی نواحی پا هستند.

از بین بردن چربی پا توسط روش های طبیعی و ورزش بسیار دشوار است و نیاز به مدت زمان طولانی دارد، به همین دلیل این امر از حوصله برخی از افراد خارج است و ترجیح می دهند روش های سریع تری برای لاغری پا انتخاب کنند.

همچنین ورزش هایی که برای خوش فرم شدن و از بین بردن چربی پا پیشنهاد می شوند به طور معمول دشوار هستند و باید به درستی اجرا شوند تا فرد از دچار شدن به مشکلاتی چون آرتروز زانو و دیگر مشکلات مرتبط با پا در امان باشد.

علاوه بر روش های طبیعی و ورزش ، روش دیگر به نام پیکر تراشی برای لاغری نواحی مختلف بدن وجود دارد که در ادامه مقاله با آن آشنا خواهید شد.

کوچک کردن پا

پیکرتراشی

در دهه های اخیر ، انواع جراحی های پلاستیک و زیبایی برای رفع مشکلات بدن و صورت توسط پزشکان ابداع شده اند که نشان دهنده پیشرفت چشمگیر تکنولوژی هستند.

روش های قدیمی و پرخطری چون ساکشن با روش هایی ایمن تری چون لیپوماتیک ، اولتراسونیک ، لیولیز و لیپوست جایگزین شده اند که تمامی روش های ذکر شده در دسته پیکرتراشی قرار می گیرند.

در نتیجه پیکرتراشی که شامل روش های بسیاری است یکی از بهترین روش های لاغری بدن در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

پیکرتراشی برای لاغری و کوچک کردن تمام نواحی بدن، روشی را ارائه می دهد که روش ارائه شده با توجه به شرایط جسمی بیمار و میزان چربی ناحیه موردنظر انتخاب می شود.

در بین تمام روش های لاغری پا، روش لیپوماتیک مورد توجه و استقبال بیشتری قرار گرفته است زیرا پس از تخلیه چربی های پا، می توانیم از چربی های تخلیه شده برای حجم دهی باسن استفاده کنیم که این امر به خوش فرم تر شدن پایین تنه کمک بسیاری می کند.

کدام روش پیکرتراشی برای کوچک کردن پا مناسب تر است؟

روش مناسب با توجه به حجم چربی پا بیمار مشخص می شود به همین دلیل بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

روش هایی چون لیپولیز یا لیپوماتیک ، رایج ترین روش های پیکرتراشی هستند اما این روش ها برای تمامی افراد مناسب نیستند و برخی اوقات ترکیبی از دو روش پیکرتراشی مانند لیپولیز اولتراسونیک، نتیجه قابل قبول تری دارد.

کوچک کردن پا

هزینه کوچک کردن با لیپوماتیک چقدر است ؟

تعیین هزینه لیپوماتیک بستگی به میزان چربی های انباشته شده در پا دارد به همین دلیل بهتر است در ابتدا بیمار معاینه شود و سپس هزینه دقیق لیپوماتیک پا به بیمار گفته شود.

همچنین اگر بیمار خواستار حجم دهی باسن با چربی تخلیه شده باشد نیز هزینه متغیر خواهد بود به همین دلیل بهترین راه برای مطلع شدن از هزینه ، صحبت با پزشک مدنظرتان است.

2.6/5 - (7 امتیاز)
3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

… [Trackback]

[…] Here you will find 8110 additional Info on that Topic: dr-aminkhaki.ir/کوچک-کردن-پا/ […]

trackback
20 روز قبل

… [Trackback]

[…] Read More here to that Topic: dr-aminkhaki.ir/کوچک-کردن-پا/ […]

trackback
9 روز قبل

… [Trackback]

[…] Find More on that Topic: dr-aminkhaki.ir/کوچک-کردن-پا/ […]

trackback
8 روز قبل

… [Trackback]

[…] Find More to that Topic: dr-aminkhaki.ir/کوچک-کردن-پا/ […]

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button