جراح بینی خوب

با فراگیر شدن عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی یکی از ابتدایی ترین سوال های مطرح شده توسط مراجعین عمل جراحی بینی این است که جراح بینی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ از این رو در ادامه ویژگی های جراح بینی متبحر را برای انجام بهترین جراحی بینی ، شرح می دهیم. اگر شما نیز در این رابطه سوالاتی در ذهن دارید ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

جراح بینی خوب

مشاوره با جراح بینی خوب

قبل ازعمل بینی باید به یک پزشک زبده و ماهر مراجعه کنید و انتظاری که از تغییر فرم بینی خود دارید را مطرح نمایید. پزشک به شما توضیح می دهد که آیا خواسته شما معقول و قابل اجراست یا خیر.

برای مثال در افرادی که شکستگی بینی منجر به کجی بینی شده است و چند سال از شکستگی بینی زمان گذشته است، ممکن است در عمل زیبایی بینی نتوان به طور کامل کجی بینی را برطرف نمود.

آیا دیدن نمونه کارهای پزشک می تواند در انتخاب جراح بینی خوب به ما کمک کند ؟

با اینکه نتیجه عمل زیبایی بینی هر فرد متناسب با ویژگی های بینی فرد است و می تواند نتایج مختلفی داشته باشد ولی مشاهده نتایج واقعی عمل های جراح مورد نظر در مطب وی می تواند به شما یک دیدگاه کلی بدهد، همچنین شیوه کار متخصص منتخب خود را متوجه شوید.

چگونه یک جراح بینی خوب را بشناسیم ؟

  • یکی از بهترین راه کارها دیدن افرادی است که جراحی زیبایی بینی شان توسط متخصص انتخابی شما انجام شده است.
  • شما می توانید میزان رضایت آنها از نحوه برخورد، عمل زیبایی بینی و نتیجه عمل بینی شان را از ایشان جویا شوید.

نتیجه جراحی بینی توسط جراح بینی خوب

می توانیم بگوییم نتیجه عمل به طور کامل به مهارت پزشک بستگی دارد و در صورتی که شما نتوانید جراح بینی خوب و با تجربه ای را برای خود انتخاب نکنید، ممکن است موارد غیر قابل جبرانی را در پی داشته باشد.

هرچند با جراحی ترمیمی بینی می توان نواقص پیش آمده را ترمیم کرد اما باید در نظر داشت ممکن است بخشی از عوارض عمل بینی نا موفق برای همیشه باقی بماند.

جراح بینی خوب چه ویژگی های دارد ؟

  • جراح متبحر بینی باید مشاوره های لازم را با توجه به شرایط جسمی بیمار به او بگوید.
  • درک درستی از استاندارهای زیبایی داشته باشد و بتواند بهترین مشاوره را با توجه به اجزای صورت به بیمار بدهد تا بعد از انجام این فرآیند ، فرم بینی با دیگر اجزای صورت تناسب داشته باشد.
  • صبور و با حوصله باشد و بتواند تمام نکات لازم و مراقبی را به بیمار توضیح دهد تا بیمار کاملاً آگاه شود.
  • در جلسه مشاوره تمام سوالات بیمار را پاسخ دهد و مواردی که برای او مبهم است را به طور کامل توضیح دهد.
  • حتماً توقعات بیمار را در مورد فرم بینی بعد از عمل بینی بپرسد و در صورتی که بیمار توقعات غیر منطقی داشت به او مشاوره های لازم را بدهد تا بیمار به توقع درستی از نتیجه این پروسه برسد.
  • سوالات مربوطه از بیمار را درباره بیماری های قبلی و حساسیت های او بپرسد.
  • تمام آزمایشات مورد نیاز را برای بیمار تجویز کند.
  • خوش برخورد بودن از دیگر ویژگی های یک جراح بيني خوب است.

جراح بینی خوب

عوارض عمل بینی

بیشترین عوارضی که از عمل بینی شنیده شده است مرتبط با مشکلات تنفسی و نپسندیدن فرم بینی است . نکته ای که در ارتباط با عوارض پروسیجر مذکور وجود دارد میزان مهارت جراح و متخصص بینی است .

جراح بینی خوب و ماهر تسلط کافی به تکنیک های این فرآیند دارد و به خوبی می داند کدام روش برای بیمار مناسب تر است و چه اعمالی باید انجام شود تا بیمار دچار عوارض نشود . بنابراین اگر می خواهید از تغییر فرم در بینی ، نتیجه ایده آلی سب کنید در مرحله اول باید یک جراح متحبر بینی را انتخاب کنید .

بینی جراحی شده در روزهای اولیه دچار خونریزی می شود که این امر طبیعی است ولی اگر خونریزی ادامه داشته باشد باید به پزشک خود مراجعه کنید . عدم بروز عوارض در دوره نقاهت نیز به رعایت نکات مراقبتی بستگی دارد . اگر نکاتی که به بیمار گفته می شود به طور کامل رعایت شود هیچ گونه مشکلی به وجود نخواهد آمد .

فرم دهی بینی توسط جراح بینی خوب

تمامی افرادی که اقدام به جراحی زیبایی بینی یا جراحی درمانی بینی می کنند توقع دارند که نتیجه دلخواهی کسب کنند و مشکل بینی به طور کامل برطرف شود .

فرم دهی بینی بستگی به ساختار و ساختمان بینی دارد به همین دلیل است که نتیجه این پروسیجر در همه افراد یکسان نمی شود .

در جلسه مشاوره پزشک متخصص با توجه به ساختار بینی شما تمامی نکات فرم دهی را توضیح می دهد.

جراح بینی خوب

به طور معمول بینی گوشتی برای مدل بینی طبیعی بهتر است زیرا غضروف بینی ضعیف تر است و نمی توان تغییرات خاصی را بر روی آن اعمال کرد.

همچنین پوست ضخیم بینی مانع از نشان دادن ظرافت بینی می شود به همین دلیل اغلب جراحان بینی به افرادی که بینی گوشتی دارند ، توصیه می کنند که بینی را طبیعی عمل کنند.

فردی که برای جراحی پلاستیک بینی اقدام می کند باید به درک درستی از عمل تهاجمی بینی دست یافته باشد و بتواند درک کند که چه فرمی مناسب بینی است.

سعی کنید حتماً در جلسه مشاوره با جراح متخصص در مورد فرم بینی صحبت داشته باشید تا بتوانید تمامی نکات مد نظر خود را به طور کامل توضیح دهید .

اگر توقعی که از فرم بینی دارید را به پزشک بگویید ، جراح می تواند مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهد .همچنین وی با توجه به ساختار بینی اعلام می کند که فرم مدنظر بیمار برای بینی مناسب است یا فرم بینی دیگری باعث افزایش زیبایی او می شود.

مراقبت های بعد از جراحی بینی

تمامی اعمال عمل با تورم در اطراف موضع عمل مواجه هستند ، عمل زیبایی بینی نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته لازم به ذکر است که میزان تورم ناشی از عمل بینی در هر فردی متفاوت است.

جراح بینی خوب

در ذیل راهکارهای مراقبتی پس از عمل تهاجمی در بینی را تشریح می نماییم :

  • پس از عمل ، کبودی و تورم در بینی و نواحی اطراف چشم ها وجود خواهد داشت که می توانید طی 48 ساعت ابتدایی پس از عمل با قرار دادن کمپرس یخ در صورت به جز روی بینی از تشدید تورم و کبودی پیشگیری نمایید.
  • داروهایتان را به طور مرتب و در زمان تعیین شده مصرف کنید.
  • طی هفته اول بعد از عمل ، غذاهای نرم و رقیق مثل سوپ و فرنی میل کنید.
  • بعد از عمل بینی سعی کنید سر خود را بالا نگه دارید و حداقل 2 هفته پس از عمل در هنگام خواب سر خود را بالاتر از حد  بدن قرار دهید و به این منظور می توانید از دو بالش استفاده کنید.
  • طی هفته های اول پس از انجام تغییر فرم در بینی ، سعی کنید از خم شدن و بلند کردن اجسام سنگین خودداری نمایید ، چرا که فشار می تواند منجر به تشدید تورم و افزایش فشار خون و به دنبال آن افزایش ریسک خونریزی شود.
  • بعد از عمل ، از برخورد هر گونه ضربه یا آسیب به بینی جلوگیری نمایید.
  • به مدت یکماه از قرار گرفتن به مدت طولانی در معرض اشعه نور خورشید اجتناب کنید.
  • از خیس شدن پانسمان بینی پس از عمل پرهیز نمایید چرا که این پانسمان به منظور ایجاد حفاظت از بینی و استحکام غضروف و استخوان های بینی بر روی بینی قرار داده شده و در صورتی که خیس شود شل شده و قادر به حفاظت از بینی نخواهد بود.

سایر مراقبت های بعد از جراحی بینی

  • تا 2 هفته بعد از عمل از فین کردن خودداری کنید و جهت تمیز کردن حفره های بینی می توانید از اسپری مخصوصی که پزشک معالج تان تجویز می کند استفاده نمایید.
  • حداقل تا 2 ماه بعد از انجام این پروسه  استفاده از هر گونه عینک ممنوع می باشد.
  • به مدت 3 ماه بعد از این فرآیند می توانید فعالیت های ورزشی وشنا را آغاز نمایید.
  • استعمال دخانیات نظیر سیگار و قلیان و مصرف مشروبات الکلی پس از انجام این پروسیجر به مدت 2 هفته ممنوع می باشد.
  • در صورتی که عطسه داشتید حتما با دهان باز عطسه کنید.

هزینه جراحی زیبایی بینی توسط جراح بینی خوب

هزینه عمل زیبایی بینی بنا بر نوع بینی، مهارت و تخصص جراح  متفاوت است.

انتخاب یک جراح بینی خوب باعث می شود بیمار در مورد فرم بینی استرسی نداشته باشد زیرا با توجه به اطلاعاتی که از مهارت پزشک دارد ، به کار او اطمینان کامل دارد .

جناب دکتر مهدی امین خاکی از پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک می باشند، برای مشاهده نمونه کارهای ایشان می توانید به گالری تصاویر و صفحه اینستاگرام دکتر خاکی مراجعه نمایید.

4/5 - (9 امتیاز)
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button