سن مناسب جراحی بینی

سن مناسب جراحی بینی

سن مناسب جراحی بینی برای متقاضیان، زمانی است که شخص به ثبات روحی و احساسی رسیده باشد.عمل بینی در جوانان نسبت به بزرگسالان طرفداران بیشتری دارد. جوانان با اقدام به جراحی زیبایی بینی ، جهت برطرف کردن هر چه سریع تر معایب بینی اقدام می نمایند. در انجام این عمل نیاز به عجله نیست، زیرا سن و زمان برای جراحی بینی محدودیتی ایجاد نخواهد کرد.

سن مناسب جراحی بینی ، یکی از المان های مهم جراحی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. سن مناسب جراحی بینی برای هر فرد زمانی تعیین می شود که هر یک از شرایط ذیل را داشته باشد:

  • به ثبات روحی- روانی رسیده باشند.
  • بلوغ فیزیکی و جسمی به طور کامل برای آنها لازم است.
  • استفاده از سوابق و تجربیات خویشاوندان و خانواده در این زمینه برای آنها مفید می باشد.
  • شرایط استطاعت مالی را باید در نظر گرفت.

سن مناسب جراحی بینی برای آقایان و بانوان

بینی و دیگر اجزای صورت بایست به رشد کافی رسیده باشند، در غیر اینصورت نمی توان هیچ اقدامی کرد.سن مناسب جراحی بینی برای بانوان و آقایان متفاوت است. برای آقایان،بعد از 15 سالگی و برای خانم ها بین 14 الی 16 سالگی می باشد.

تاثیر ثبات روانی در عمل زیبایی بینی

برای اینکه شخص به تغییرات ظاهری که بعد از عمل برای آن ایجاد شده، عادت کند به زمان نیاز دارد. بدین معنی است که بعد از جراحی نمی توان در مورد نتیجه عمل قضاوت درستی داشت. بهبودی هر چه سریعتر در گرو رعایت کردن توصیه های قبل و بعد از عمل بینی می باشد. در تصمیم گیری عمل بینی ، شتاب و عجله جایی ندارد. رضایتمندی از نتیجه عمل بسیار حائز اهمیت است زیرا نتیجه ایجاد شده تا آخر عمر همراه ما خواهد بود. لازم است بعد از اینکه اعتماد به نفس و استقلال جایگاه ثابت خود را پیدا کردند، اقدام نماید.

امروزه جراحی زیبایی بینی به صورت رایج بین عموم انجام می گردد. در این جراحی به نسبت درخواست بیمار استخوان و غضروف های بینی تراش داده می شود تا به فرم دلخواه بیمار نزدیک گردد. نکات زیادی برای انجام این عمل بایست در نظر گرفته شود. سن مناسب جراحی بینی ، انتخاب جراح با تجربه و بسیاری از موارد دیگر می تواند نقش بسزایی را در نتیجه این جراحی البته به شرط آنکه معقول باشد، را ایفا می کند.

دکتر مهدی امین خاکی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

( عمل جراحی بینی , نکات پس از عمل جراحی بینی )

Rate this post
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
13 روز قبل

… [Trackback]

[…] Info on that Topic: dr-aminkhaki.ir/سن-مناسب-جراحی-بینی/ […]

trackback
12 روز قبل

… [Trackback]

[…] Info to that Topic: dr-aminkhaki.ir/سن-مناسب-جراحی-بینی/ […]

trackback
5 روز قبل

… [Trackback]

[…] Here you will find 35190 additional Information on that Topic: dr-aminkhaki.ir/سن-مناسب-جراحی-بینی/ […]

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button