ماموپلاستی

ماموپلاستي

سینه هایی که بیش از حد بزرگ باشند جذابیتی ندارند به همین دلیل جراحی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستي به منظور کاهش سایز سینه انجام می شود .

برخی از بانوان از داشتن سینه هایی بزرگ دچار دردهای زیادی چون درد در نواحی گردن و کتف می شوند.

همچنین مهم ترین اصل در زیبایی اندام تناسب اجزا با یکدیگر است .

سایز متناسب و فرم زیبای سینه است که منجربه افزایش جذابیت سینه می شود .

سینه های بزرگ به مرور زمان دچار افتادگی نیز می شوند و زیبایی سینه را تحت تاثیر قرار می دهند.

لیفت سینه یا ماستوپکسی که به منظور رفع افتادگی سینه انجام می شود را می توان همزمان با ماموپلاستی انجام داد .

روش جراحی سینه با شیردهی ارتباط دارد زیرا برش ها باید به گونه ای زده شوند که به مجراههای شیری آسیبی نرسد .

به همین دلیل برای دریافت مشاوره های لازم بهتر است نزد بهترین جراح سینه مراجعه کنید تا با توجه به شرایط شما بهترین و مناسب ترین روش انتخاب شود.

سینه عمل شده ظاهر گرد و زیبایی خواهد داشت و مشکلات فرم سینه به خوبی برطرف می شود .

در ماموپلاستی علاوه بر ظاهر ، سایز سینه نیز کاملا مطابق با اندام فرد انتخاب می شود به همین دلیل فرد دیگر هیچ گونه ناراحتی یا دردی به علت سایز سینه ها نخواهد داشت.

ماموپلاستي

اهداف جراحی کوچک کردن سینه

• کوچک کردن سینه
  • رفع دردهای ناشی از بزرگ بودن بیش از حد سینه ها
  • رفع افتادگی سینه

انواع ماموپلاستي

هدف از انجام ماموپلاستی یا جراحی کوچک کردن سینه ، کاهش سایز سینه است و جراح سینه با توجه به حجم سینه ، برش مناسب را انتخاب می کند.

• نوع اول برش بزرگ ، برش لنگری که برش دور هاله ، خط وسط سینه و زیر سینه است .
  • نوع دوم برش کوچک ، برش سوراخ کلید که برش دور هاله سینه و خط وسط سینه است .
  • نوع سوم برشی است که با زدن برش بزرگ نوک سینه برداشته می شود و به طور مجدد پیوند زده می شود  .

هزينه جراحي كوچك كردن سينه

برای انجام جراحی ها در اکثر مواقع نمی توان یک قیمت ثابت را اعلام کرد زیرا هزینه با توجه به دستمزد جراح سینه و مشکلی که باید رفع شود تعیین می شود.

بنابراین توصیه می شود مراجعه حضوری نزد جراح سینه داشته باشید زیرا می توانید علاوه بر اطلاع از هزینه ها ، مشاوره های مورد نیاز را نیز دریافت کنید.

برای اینکه از عوارض جراحی کوچک کردن سینه در امان باشید لازم است تا بهترین جراح سینه را انتخاب کنید .

دکتر مهدی امین خاکیفوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
(جراحی شکمعمل جراحی بینی ، جراحی سینه ، لیپوماتیک ، جراحی زیبایی پلک )
3/5 - (4 امتیاز)
رأی دهی به مقاله