جراحی بینی عروسکی

جراحی بینی عروسکی

جراحی بینی عروسکی در خانم های جوان و نوجوان بسیار رایج و محبوب است و طرفداران بسیاری به سمت خود جذب کرده است. بینی عروسکی به کدام نوع بینی گفته می شود ؟ آیا با گذشت زمان این بینی ها مشکل آفرین نیستند؟
البته تعریف بینی عروسکی به یک معنی نیست.هر فردی منظور خاصی از بینی عروسکی دارد. به طور کل ذهنیت افراد از بینی عروسکی ، داشتن یک بینی کوچک، سربالا به همراه قوس زیاد در انتهای بینی است.

جراحی بینی عروسکی

 

جراحی بینی عروسکی

با توجه به آمار سال های اخیر، بیشتر متقاضیان جراحی بینی در سن پایین و تحت جراحی بینی عروسکی قرار گرفته اند.در جراحی بینی فانتزی یا عروسکی ، زاویه میان لب و بینی ، بین 90 الی 105 درجه می باشد. تنها تفاوت بینی طبیعی و عروسکی در همین مورد است.

تنها مشکل عمل بینی عروسکی این است که اگر سوراخ های بینی بیش از حد کوچک شود،ممکن است مشکلات تنفسی در فرد به وجود آید.

با توجه به مسائل یاد شده در سال های اخیر تمایل جراحان و متقاضیان جراحی، به بینی طبیعی بیشتر شده است. البته باید گفت که مقدار متعادل از کوچک ترشدن یا بالا رفتن نوک بینی ایرادی به وجود نخواهد آورد. به شرطی که تناسب بینی و صورت را به هم نخورد و به عملکرد تنفسی لطمه ای وارد نشود.

در نتیجه جراحی بینی عروسکی باید با رعایت اصول خاصی انجام شود،تا هر گونه ازمشکلات ذکر شده پیش نیاید.
نکته قابل توجه این است که افراد با داشتن بینی غضروفی و استخوانی مناسب ترین کاندید برای عمل بینی عروسکی می باشند. قطعا یک فرد با داشتن بینی گوشتی نباید انتظار بینی عروسکی را داشته باشد.

بینی های گوشتی دارای پوست ضخیم و غضروف های ضعیفی می باشند. تغییرات جراحی در آنها نسبت به بینی های استخوانی نتیجه مطلوبی نشان نداده است. بنابراین باید به توصیه ها و مشاوره های قبل از جراحی بینی که توسط جراح بینی ارائه می شود دقت کافی را داشته باشید وبه نتیجه بینی خود دید منطقی داشته باشید.

 

دکتر مهدی امین خاکی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

( عمل جراحی بینی , نکات پس از عمل جراحی بینی )

2.4/5 - (5 امتیاز)
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Button