مراحل عمل بینی

مراحل عمل بینی چگونه است ؟

مراحل عمل بینی : عمل جراحی بینی یکی از عمل های زیبایی و درمانی است که افراد بسیار زیادی سالانه برای انجام آن به جراحان بینی مراجعه می نمایند، در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با مراحل عمل بینی در اختیارتان قرار دهیم.

 

مراحل عمل بینی

 

انتخاب یک جراح بینی خوب

بعد از اینکه مشخص شد بینی فرد از نظر ظاهری یا عملکردی دارای مشکل بوده و مشکل افراد با ظاهر بینی شان به دلیل وسواس فکری نیست، اولین اقدام انتخاب یک جراح بینی مجرب و ماهر می باشد.

انتخاب یک جراح بینی باتجربه و متخصص به دلیل اینکه در نتیجه به دست آمده از جراحی بینی تاثیر زیادی دارد، بسیار مهم است.

در صورتی که جراح بینی از تجربه و تخصص لازم در انجام جراحی بینی برخودار نباشد، این امکان وجود دارد که نتیجه به دست آمده مورد رضایت فرد قرار نگرفته و موجب ناراحتی و شکایت وی شود.

همچنین در برخی موارد ممکن است عوارضی همچون چسبندگی و غیره در بینی ایجاد گردد که با انجام جراحی بینی ترمیمی نیز قابل جبران نبوده و تا آخر عمر در فرد باقی بماند.

جلسه مشاوره قبل از جراحی بینی

بعد از اینکه جراح بینی تان را انتخاب کردید، لازم است تا در مورد انتظاراتی که از جراحی بینی دارید با او صحبت کنید.

برای دستیابی به یک نتیجه رضایت بخش لازم است تا افراد از انجام جراحی بینی انتظار واقع بینانه ای داشته باشند.

همچنین بیماران باید در طی این جلسه در مورد سوابق بیمای خود و داروهای خاصی که از آن ها استفاده می کنند با جراح بینی شان صحبت نمایند.

جراح بینی در جلسه مشاوره قبل از عمل بینی ، اطلاعاتی که فرد باید در رابطه با جراحی بینی داشته باشد را در اختیار او قرار می دهد.

روز جراحی بینی

افراد باید چند ساعت قبل از زمان مقرر شده برای جراحی بینی در کلینیک یا بیمارستان حضور یابند، به همراه نداشتن زیور آلات، نداشتن لاک، عدم استفاده از لوازم آرایشی و خارج کردن لنز طبی هنگام مراجعه به کلینیک یا بیمارستان ضروری است.

سپس بیمار به اتاق عمل منتقل شده و توسط تکنسین بیهوشی، بیهوش می گردد.

بعد از اینکه بیمار بیهوش شد، جراح بینی اصلاحات لازم را با ایجاد برش بر روی پوست و ایجاد تغییر در ساختمان آن انجام می دهد.

سپس بیمار به اتاق ریکاوری منتقل می گردد و در صورت صلاحدید پزشک چند ساعت بعد از جراحی بینی مرخص می شود.

بعد از جراحی بینی

رعایت نکات و انجام اقدامات پس از عمل بینی در کاهش زمان بهبودی فرد تاثیر بسیار زیادی دارد.

برای آگاهی از این اقدامات می توانید به مقاله مراقبت های بعد از جراحی بینی موجود در وب سایت دکتر مهدی امین خاکی مراجعه نمایید.

Rate this post

نظرات بسته شده است.

Call Now Button