جراحی بینی تهران

امروزه خانم ها و آقایان زیادی قصد انجام جراحی بینی دارند. عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی به خصوص در تهران طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. اگر شما نیز در تهران زندگی می کنید و قصد جراحی بینی تهران را دارید ، پیشنهاد می دهیم برای دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه این مطلب توجه کنید.

 

جراحی بینی تهران

 

اهداف جراحی بینی تهران

به طور کلی عمل بینی با دو هدف زیبایی و درمانی انجام خواهد شد. طی جراحی درمانی ، ایرادات مربوط به عملکرد بینی همچون مشکل در تنفس ، انحراف و پولیپ بینی برطرف می شود و در جراحی زیبایی بینی ایرادات ظاهری همچون کجی ، نامتقارن بودن و بیش از حد کوچک بودن بینی اصلاح خواهد شد. این دو عمل را می توان به صورت همزمان و در یک روز انجام داد، به طوری که با یک بار بیهوش شدن ، تمام مشکلات بینی برطرف می شود.

انواع بینی

نوع و میزان ضخامت پوست بینی در نتیجه نهایی جراحی بینی تهران بسیار تاثیر گذار است. از این رو بهترین جراح بینی تهران قبل از هر اقدامی جنس و خصوصیات بینی را بررسی می کند. به طور کلی بینی ها به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم بندی می شوند که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

نمونه کارهای جراحی بینی دکتر مهدی امین خاکی بهترین جراح بینی تهران

  • بینی استخوانی

در واقع بارز ترین و مهم ترین خصوصیتی که بینی استخوانی را از بینی گوشتی متمایز کرده، میزان ضخامت پوست آن است. در بینی های استخوانی علاوه بر اینکه پوست بسیار نازک دارد ، استخوان آن نیز از استحکام بالایی برخوردار می باشد و این دو ویژگی باعث شده تا در بیشتر مواقع بینی استخوانی نتایج بسیار مطلوب و ایده آلی از جراحی بینی تهران دریافت کنند. افرادی که از بینی های استخوانی برخوردارند می توانند انواع عمل بینی طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی را انجام دهند.

  • بینی گوشتی

در مقایسه با بینی استخوانی ، پوست بینی گوشتی ضخیم تر بوده و غضروف بینی ضعیف می باشد. بینی های گوشتی تنها برای جراحی زیبایی بینی طبیعی مناسب هستند و در صورت انجام عمل زیبایی بینی فانتزی و نیمه فانتزی نتایج مطلوبی کسب نخواهند کرد ، چرا که پوست بینی ضخیم بوده و هنر دست جراح و تغییرات ایجاد شده کاملا قابل مشاهده نیست.

بهترین جراح بینی غضروفی در تهران چگونه عمل می کند؟

بینی های غضروفی یا بهتر بگوییم ، بینی های گوشتی جزو دسته ای از بینی ها هستند که عمل زیبایی و ایجاد تغییر فرم آن ها با چالش همراه است. بهترین جراح بینی تهران ، بینی های گوشتی را به نوعی جراحی می کند که در درجه اول عملکرد بینی حفظ شود و پس از آن با گرافت گذاری غضروف نرم و استخوان ضعیف آن محکم شود و در همین حین فرم دهی زیبایی بینی را نیز انجام می دهد. این نکته از نکاتی است که در جراحی بینی تهران توسط جراحان بینی با مهارت حتما رعایت می شود.

 

جراحی بینی تهران

 

کاندیدای مناسب جراحی بینی تهران چه کسانی هستند؟

به طور کلی می توان گفت ، تمامی خانم ها و آقایانی که از فرم بینی خود رضایت ندارند به عنوان کاندیدای عمل زیبایی بینی محسوب می شوند. اما در این میان افرادی نیز هستند که به دلیل شرایط منحصر به فرد امکان عمل بینی ندارند یا آن که بهتر است به دلیل شرایطی که در آن قرار دارند ، توقع خود را از نتیجه عمل زیبایی کاهش دهند. در ادامه با ویژگی کاندیدای مناسب عمل بینی آشنا می شوید:

  1. دختر خانم هایی که بیش از 16 سال سن دارند.
  2. آقا پسرهایی که بالا 18 سال هستند.
  3. خانم ها و آقایانی که بینی آن ها ساختار استخوانی و محکمی دارد ؛ افرادی که بینی گوشتی با ساختار غضروفی و نرم دارند می توانند جراحی بینی تهران را انجام دهند اما تغییرات در این جنس بینی ها کمی محدود تر است.
  4. افرادی که دچار مشکلات عملکردی بینی ، مشکلات تنفسی هستند.
  5. متقاضیانی که به صورت مادرزادی دچار انحراف در بینی می باشند.
  6. به طور کلی افرادی که بینی با طول زیاد و باریک دارند به نسبت افرادی که بینی آن ها پهن است و طول کمی دارد ، کاندیدای مناسب تری هستند.
  7. خانم ها و آقایانی که در دوره میان سالی قرار دارند ، می توانند رینوپلاستی انجام دهند ، اما به دلیل افتادگی و شلی پوست ، محدودیت هایی در تغییر فرم وجود دارد.
  • نکته !

اگر نمی دانید شما به اندازه کافی کاندیدای خوبی برای عمل زیبایی بینی هستید یا نه ، می توانید جلسه مشاوره ای با بهترین جراح بینی تهران هماهنگ کنید. طی این جلسه پزشک اطلاعات کاملی در این باره ارائه می دهد.

بهترین دکتر عمل بینی در تهران

جراحان زیادی در تهران هستند که در زمینه جراحی بینی تهران فعالیتی گسترده دارند ؛ در این میان بعضی از متخصصان و جراحان به دلیل تجربه زیاد ، مهارت بالا ، علم و دانش گسترده خود ، همچنین اهمیت به حضور و رضایت مراجعه کننده در زمره جراحان بینی قرار دارند. دکتر مهدی امین خاکی جراح بینی برجسته ، یکی از همین متخصصین موفق است.

دکتر مهدی امین خاکی دارای فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی است و تا کنون توانسته است اقدام های بزرگی در زمینه زیبایی افراد انجام دهد. شما می توانید نمونه کارهای ایشان را در صفحه اینستاگرام و قسمت گالری تصاویر سایت ایشان مشاهده فرمایید.

عوارض جراحی بینی تهران

در صورتی که در انتخاب پزشک متخصص به اندازه کافی دقت داشته باشید و بهترین جراح بینی را برگزینید ، احتمال مواجه با عارضه های خاص و خطرناک به مقدار زیادی کاهش پیدا می کند ؛ اما اگر به هر دلیلی جراح مناسب و حرفه ای برای عمل زیبایی بینی خود انتخاب نکنید ، امکان مواجه با عوارض جبران ناپذیر یا سخت وجود دارد. این عوارض شامل موارد زیر هستند:

  • عدم تقارن در ساختار بینی
  • اشکال در عملکرد تنفسی
  • عدم حس بویایی یا کاهش آن
  • عدم رضایت از فرم بینی
  • عفونت

با توجه به نکات گفته شده پیشنهاد می دهیم برای در امان ماندن از عوارض خطرناک حتما برای جراحی بینی تهران خود پزشک متخصصی برگزینید.

جراحی بینی قیمت

هزینه جراحی بینی تهران ، بسته به فاکتورهای متفاوتی ، متغیر است. از جمله فاکتورهایی که در قیمت نهایی موثر می باشند ، شامل موارد زیر هستند:

  • دستمزد پزشک
  • نوع عمل (زیبایی یا درمانی)
  • جنس بینی
  • میزان پیچیدگی تغییرات
  • کلینیک یا بیمارستان انتخابی
  • و غیره

در صورتی که تمایل دارید به صورت دقیق از قیمت عمل بینی اطلاع داشته باشید ، از طریق صفحه اینستاگرام دکتر امین خاکی یا مراجعه حضوری با وی ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را جویا شوید.

Rate this post

نظرات بسته شده است.

Call Now Button